torsdag den 25. november 2010

WE JUST LOOVE ASOS


 Jeg bladrede lige igennem Asos's skønne tøj for at se om der var noget jeg faldt for. Og det skulle jeg aldrig have gjort... Hvorfor skal de have så meget pænt tøj?! + så er der gratis levering i hele verden! OMG..! Der var så meget tøj at jeg ikke kunne bestemme mig, og man skal til at tænke hurtigt hvis man stadig vil nå at købe noget, for jeg ved ikke hvornår den der gratis levering slutter?!
Jeg troede jeg skulle dø! for jeg begyndte at få lidt stress på (det måske lidt dumt, fordi den slutter nok ikke i morgen, jeg har jo stadig tid) og jeg kan jo ikke købe det hele, det har jeg ikke penge til...! Argg! Hvorfor kan det ikke bare være gratis? det ville være meget nemmere...?
Når, men de gav mig da lidt inspiration til hvad jeg skal tage på i morgen, og det er lidt alla det her (: / ):
Suk..

-Helena

Ingen kommentarer:

Send en kommentar