lørdag den 22. januar 2011

UDSALG!!



Jeg var på strøget i dag with Emilie, og det var rigtig hyggeligt! Vi startede med at spise brunch ved en 11- tiden, og så gik vi på jagt mellem alle udsalgsvarrene. Jeg synes, jeg klarede det meget godt, for jeg er enmormt glad, for de ting jeg har købt. Og så  er det bare dejligt når det kun koster 50- 60 kr.!

Brune bluse: Monki
Grå T-shirt: Weekday
Sort bluse: Monki
Sorte bukser: Monki
Blå Bluse: Nørgaard ( sat ned fra 1500 til 500!!!)
Rosa turban: Nørgaard
Tasken, som jeg har LÅNT af min mor, synes jeg var så fin, at den lige skulle med: Mulberry
Jeg har også købt en meget enkel hvid t-shirt fra monki, jeg tænkte bare lige, at den nok ikke var så spændende at se på:/

-Helena

1 kommentar:

  1. Super fede ting!!!
    Kan rigtig godt lide den brune der!
    ...og de andrer :-)

    -Jose

    SvarSlet