mandag den 26. september 2011

RAISE YOUR HANDS


Ååårh hvor er der meget at fortælle, og alligevel overhovedet intet. Ihvertfald kan jeg fortælle at både Helena og mig er i praktik i den her uge! Det er luksus indtil videre! Jeg er i et flyselskab, i dag har jeg hørt en heeeel masse om flybranchen. I morgen skal jeg ud i lufthavnen, onsdag skal jeg ud og være flymekaniker, haha, jeg glæder mig! Da jeg både flyver fredag og lørdag har jeg fri torsdag:-) Billedet er meget random, men der er et eller andet ved det som jeg synes er ret sødt. Jeg tog det helt tilfældigt da min lillesøster strakte sig...

-Emilie

4 kommentarer:

  1. Super fedt billede! Går Clara med ringe? :-)

    SvarSlet
  2. Tak! Haha nej, det er bare en elastik:-)

    SvarSlet
  3. Jeg kan skide godt lide det her billede, der er et eller andet over det der gør mig glad!:-D

    Er lige blevet fast læser, og jeg håber du gider kigge forbi min blog www.dizzyroads.blogspot.com :-)

    SvarSlet