onsdag den 2. marts 2011

DON'T EVER STOP TAKING PICTURES!


THE ROAD


FACADEN


YOU CAN'T STOP TIME

De her billeder er fra kts, hvor Emilie, Anders og jeg var til medieproduktion. Vi blev bedt om at gå rundt på hele skolen og tage billeder, med de tildelte kameraer læreren gav os. Når billederne var taget, skulle vi redigere dem i Photoshop, og det her er (næsten), hvad der kom ud af det, (jeg har rettet lidt i det med kontrasterne, for det kunne jeg ikke finde ud af på Photoshop:/ ). Jeg har givet billederne nogle navne, fordi læreren sagde, der skulle ligge en historie bag, så det gør der nu, men i kan jo selvfølgelig fortolke det, som i selv vil:)  

-Helena

4 kommentarer:

  1. Hvad hedder det gymnasium som i har været på? btw. fantastisk gode billeder!

    SvarSlet
  2. VILDT fede billeder, godt lavet! :-)

    SvarSlet
  3. Fede billeder! Men jeg kom til at tænke på jeg rigtig godt kan lide jeres blogdesign. Hvordan laver i det sådan at jeres indlæg er i denne siden og ikke den anden?:)
    Håber i forstår hvad jeg mener.
    knus.

    SvarSlet
  4. Tusind tak!
    Gymnasiet hedder: Kts. - og der ligger et i Kastrup og Frederiksberg<3

    Jeg ved ikke hvordan man gør, desværre.
    Bloggen var bare sådan, da vi lavede vores design:-/ :)

    xo

    SvarSlet