onsdag den 30. marts 2011

EVERY DAY IS A HAPPY DAY

















 Jeg sidder og kigger ud af vinduet og det ser riiiimlig gråt ud! Æv Bæv. Her er lidt billeder fra i mandags hvor solen tilgengæld skinnede. Helena og jeg var på strøget med søde Amanda(http://amandabloggin.blogspot.com/). Jeg fik ikke så meget med hjem, jeg prøver også at spare sammen til en eventuel rejse i påsken. Jeg kunne så godt bruge en uge med sol, afslapning og en veninde lige nu! Og den meget optimistiske titel hænger lidt sammen med at jeg (trods vejret og en billedeanalyse der ikke skriver sig selv) er i vildt godt humør! Bl.a. fordi jeg (eller min mor) har fundet mine nøgler, som ellers har været forsvundet fra jordens overflade den sidste måned! Nåå, nok om mig...

-Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar