torsdag den 21. april 2011

AKWARD... YEAH YOU KNOW THE REST




Har haft en deeeeeejlig ferie so far! Jeg har været i kgs. have med have med nogle dejlige venner(bl.a. Helena), været på strøget, fået ordnet lidt af det sidste til min konfirmation og så har jeg været i Værløse med en veninde hos nogle af hendes families venner(hvor billederne er taget). Det var så hyggeligt! Det var skønt vejr og vi spiste lækker mad udenfor i bedste sommerstil. Idag har jeg bare passet min lillesøster og ligget som en strandet hval i haven "in a deep sea of blankets" så jeg er ikke blevet bare det mindste brun(som om jeg var blevet det alligevel!). Jeg tror jeg vil smutte til Malmø på lørdag med en veninde for at shoppe. Så hvis nogen skulle sidde inde med et på tips så sig endelig til!:-)

Håber i nyder ferien!

-Emilie

2 kommentarer:

  1. JEG VIL MED TIL MALMÖ!!!!!!!!<3<3<3

    - Emma;*

    SvarSlet
  2. Og jeg vil have dig med!!:-( <3

    SvarSlet