søndag den 10. april 2011

ALTID PÅ FARTEN



Hey there! Har haft en lidt (for) praktisk weekend med planlægning og pakning. Heldigvis blev det da også til et lille baresso-besøg og en laaaang gåtur på Christianshavn med en dejlig veninde! Vi kommer nok ikke til at blogge i noget tid da vi skal på lejrtur til Silkeborg imorgen, det skal nok blive sjovt!! Jeg er stadig igang med at pakke og jeg er bare er enestående dårlig til det! Jeg pakker altid ALT for meget af det jeg ikke skal bruge og glemmer det vigtigste. Det er nok bare en af de ting jeg aldrig lærer. Anyway så skal vi leve så godt som uden internet i 5 dage... og det bliver nok meget godt for mig da jeg er riiimlig addicted. Jeg har på fornæmelsen at jeg har glemt at pakke et eller andet, så jeg må hellere prøve at finde ud af hvad det er, så derfor "bye for now":-)

-Emilie

5 kommentarer:

  1. mange tak:-)

    http://bythewaybytheway.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak for kommentaren på min blog, I har en rigtig fed blog og jeg er selvfølgelig blevet fast læser :-)

    kram Ida
    www.detforfedt.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Super fed blog :)
    Skynder mig at blive fast læser nu!

    Vi ses.

    SvarSlet
  4. åårh tak! hvor er i søde!!:-)

    http://bythewaybytheway.blogspot.com

    SvarSlet