fredag den 1. april 2011

TWICE AS GOOD?


Har længe haft et crush på dobbeltringe, jeg har bare ikke kunne finde en jeg synes var rigtig (idag fandt jeg så to). Jeg har været på strøget for at kigge på kirker som konfirmationsforberedelse med min klasse (som jo også er Helenas klasse). Det blev da heldigvis også til LIDT shopping, men det har var det eneste jeg købte, udover en gave til en sød veninde som holder fødselsdag imorgen. Ringen med korset er fra Gina Tricot og den med nitterne er fra glitter.

God weekend:-)

-Emilie

2 kommentarer:

  1. Fede ringe! Købte selv i torsdags to ringe fra Aldo, en sølv og guld med nitter til kun 80 kr. Super fede, de kan ses på min blog :-) xx sophiamanniche.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg er også villdt glad for dem - kigger da lige forbi så!:-)

    http://bythewaybytheway.blogspot.com

    SvarSlet